Evenementen.

Afstuderende leerlingen van het Conservatorium Brugge worden in de spotlight geplaatst. Een echt slotfeest met leerlingen en leerkrachten Dans, Muziek & Woordkunst-Drama.

‘Fermate’ is een voorstelling waar we alle afstuderende leerlingen van het Conservatorium Brugge willen danken en feliciteren voor hun jarenlange inzet en kunstige inspiratie. Een wervelende voorstelling waar leerlingen en leerkrachten Dans, Muziek en Woord aan meewerken, neemt ons mee doorheen de kunstige weg die onze leerllingen bewandelen. Verwacht je aan heel wat uiteenlopende performances waar onze dansers, woordkunstenaars en musici je onderdompelen in hun liefde voor kunst. Op het einde worden de afstuderende leerlingen letterlijk in de spotlights gezet.